Zaqatalada "Şəbəkə" xidmət mərkəzi fəaliyyətə başlayıb
11.12.2017

Zaqatalada “Şəbəkə” xidmət mərkəzi fəaliyyətə başlayıb

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin İctimaiyyətlə Əlaqələr Sektorundan verilən məlumata görə, ölkədə telekommunikasiya infrastrukturunun müasirləşdirilməsi üzrə aparılan işlər çərçivəsində Zaqatala Telekommunikasiya Qovşağının inzibati və texnoloji binası əsaslı şəkildə yenidən qurularaq, ən müasir avadanlıqla təchiz olunub.

Rekonstruksiya işləri başa çatdırılan bina artıq istifadəyə verilib.

Əsaslı rekonstruksiya nəticəsində quraşdırılan avadanlıqlar vasitəsilə əməliyyat xərclərinə 30 faizə qədər qənaət olunacaq, müştərilərə yüksəksəviyyəli xidmət göstəriləcək.

Bu gün nəqliyyat, rabitə və yüksək texnologiyalar naziri Ramin Quluzadə Qovşaqda yaradılan şəraitlə tanış olub.

Sahəsi 2600 kvadratmetrdən çox olan dördmərtəbəli binanın ətrafında geniş abadlıq işləri aparılıb, yaşıllıqlar salınıb, işıqlandırma sistemi quraşdırılıb. İşçi personalının daha rahat işləməsi üçün bütün lazımi şərait yaradılıb. Qovşağın kompüter parkı yenilənib, tədbir və konfransların keçirilməsi üçün konfrans zalı istifadəyə verilib.

Qovşaqda fəaliyyət göstərən Elektron Hökumət Təlim-Tədris Mərkəzi də yenidən qurulub və müasir avadanlıqla təchiz edilib. Qeyd edək ki, Elektron Hökumət Təlim-Tədris Mərkəzində əhalinin, dövlət qulluqçularının və dövlət müəssisələrində çalışan işçilərin informasiya texnologiyaları üzrə bilik və bacarıqları inkişaf etdirilir.

Eyni zamanda, qovşağın birinci mərtəbəsində “Şəbəkə” xidmət mərkəzi yaradılıb. Sahəsi 672 kvadratmetr olan mərkəz əsaslı təmir edilib. Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin qurumları tərəfindən vətəndaşlara göstərilən bütün poçt və telekommunikasiya xidmətləri artıq bu məkanda təqdim ediləcək. Zaqatalalılar “Şəbəkə” xidmət mərkəzinə gəlməklə poçt xidmətləri, bütün növ ödənişlər, telefon çəkilişləri, internetə qoşulma, IMEI qeydiyyat, “Elektron hökumət”, “Elektron imza”, valyuta mübadiləsi, poçtamt xidməti, aviabiletlərin və turpaketlərin satışı və digər bir çox xidmətlərdən faydalana biləcək.

Mərkəzdə “E-Gov Pay” ödəmə sistemi də fəaliyyət göstərir. Bu sistem vasitəsilə hazırda kommunal xərclər və digər ödənişlər mümkündür. Vətəndaşlar mərkəzdən, həmçinin, aviabiletlər də əldə edə bilərlər. Burada müvafiq təlimlər keçmiş işçilər həftənin 7 günü saat 9:00-dan 19:00-dək vətəndaşlara xidmət göstərəcəklər. Mərkəzdə könüllülər də fəaliyyət göstərirlər və gələcəkdə onların bu müəssisədə çalışmaları nəzərdə tutulub.

Ümumiyyətlə, 2017-ci ildə rayonda aparılan işlər nəticəsində məcburi köçkünlər üçün yeni salınmış yaşayış kompleksində və rayonun ucqar yaşayış məntəqəsi olan Qəbizdərə kəndində elektron ATS və internet avadanlığı quraşdırılaraq əhalinin istifadəsinə verilib.

Rayonun Aşağı Çardaxlar, Qazangül, Bəhmətli, Muxax, Uzunqazmalar, Yengiyan, Uzuntala, Qandax, Faldar və Yuxarı Çardaxlar kənd elektron ATS-lərində əlavə olaraq müxtəlif tutumlu internet avadanlıqları quraşdırılıb. İl ərzində 51 elektron ATS-in sıradan çıxmış hissələri və daxili xətt şəbəkəsi yenidən təmir edilərək müasir tələblərə uyğunlaşdırılıb. Görülən işlər nəticəsində xidmət keyfiyyəti yüksəlib, telefon xidməti abunəçilərinin sayı 450, internet abunəçilərinin sayı isə 1500 istifadəçi artıb. Hazırda Zaqatala rayonu üzrə 23 min sabit telefon abunəçisi var ki, onların da 60 faizi internet abunəçisidir.

trend